fbpx

כל התשובות לשאלות שיש לכם על ביטוח רכב

יש לכם שאלות על ביטוח רכב?
יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

 

1. היכן מבצעים ביטוח רכב?

ביטוח רכב ניתן לבצע כיום דרך האינטרנט, בטלפון הנייד או באמצעות שיחה לנציג שירות. במקרים רבים אפשר להתקשר לסוכן הביטוח ולקבל ממנו הצעת מחיר עבור ביטוח רכב מכל הסוגים.

 

2. אילו סוגי ביטוח ישנם?

ביטוח מקיף – שהוא הביטוח הכולל והמלא ביותר מבין כולם.

ביטוח צד ג' – המגן על הנהג רק לגבי נזקי הרכב הפגוע אל אינו מגן על הנהג עצמו (לא מבחינה פיזית אלא מבחינה כספית).

ביטוח חובה – הוא הביטוח הבסיסי המחייב כל רכב בישראל.

3. מה המחירים של חבילות הביטוח השונות?

כל חבילה נמכרת במחיר שונה מרעותה. כאשר הפרמטרי השונים כגון: סוג הרכב, השנתון שלו והמצב שלו, הנהג הראשי גילו ומעמדו המשפטי, עבירות תנועה ותאונות קודמות ועוד פרמטרים נוספים. כל אלו משנים באופן משמעותי את מחיר החבילה.

4. מהו ביטוח מקיף ומה הוא כולל?

ביטוח מקיף כולל החזר מלא (אלא אם כן סוכם סכום השתתפות עצמית מראש) לנזקי רכוש וגניבה של הרכב, פיצוי מלא במקרה של תאונה עבור הרכב עצמו ועבור הרכב שנפגע, פיצוי מלא במקרה של נזק פיזי שלא נגרם מתאונה אלא מסיבה אחרת.

5. מה מכסה ביטוח החובה?

ביטוח החובה מכסה את הנזקים הבסיסיים ואת הפגיעה בגוף. כל אחד רשאי להתפנות אל בית החולים ושם לקבל סיוע רפואי מלא לאחר תאונת דרכים. במקרה של נזקים בעלי השפעה על בריאות הגוף בהמשך תפצה חברת הביטוח על פי הנתונים העומדים לרשותה ובעזרת תביעה מסודרת את הנפגע.

6. מה כוללת חבילת השירותים הנוספת?

חבילות שירותים נוספים יכולות להעניק ללקוח של חברת הביטול הטבות כמו גרירת רכב מכל מקום בארץ כחלק מהחבילה, תיקון שמשות רכב או נזקים קלים אחרים, וכמובן שירות של רכב חלופי מחברת השכרה העומד לרשות המבוטח כל עוד לא קיבל את רכבו או את מלוא הפיצוי על הרכב במקרה של טוטאל לוס או גניבה.

7. האם פנצ'ר נחשב לתאונה?

לא, פנצ'ר אינו נחשב לתאונה כלל. הטיפול בתקרים תלוי במידת החבילה הנוספת של השירותים שהתקבלה עבור הרכב המבוטח, במקרה ויש לו במסגרת הביטוח חבילה הכוללת שירות תיקון תקר הרי שיגיעו עד אליו ויסייעו לו בטיפול בתקלה.

למה אתם מחכים?

מלאו מספר פרטים וקבלו הצעה משתלמת לביטוח הרכב שלכם!

נגישות

argo team-01